Powitanie xd

trwa inicjalizacja, prosze czekac... konkursy ..permen opinie

piątek, 25 maja 2012

Naszym kochanym mamom

26 maja - data powszechnie znana,
ponieważ ten dzień obchodzi moja mama!
Całuski , życzenia chętnie przesyłamy,
niech mama pamięta, że ją kochamy.

To wymyślone przeze mnie... ^^ Oryginał xd

A to z neta:


W dniu twojego święta
Stoję tutaj uśmiechnięta.
Uśmiechnięta i nieśmiała,
Ze wzruszenia drżąca cała.
Chciałabym powiedzieć ładnie,
Co w serduszku leży na dnie,
Lecz mi pięknych słów brakuje,
Droga mamo, wiesz co czuję.
Przyjmij więc życzenia moje,
Od twojej córeczki, od pociechy twojej.


Według mnie ładny <3

Moja mama jest jak wiosna, taka piękna i radosna.
Kocha mnie, ja o tym wiem i ja mamo kocham Cię.

Dziś dla Ciebie Mamo, świeci słońce złote,
Dla Ciebie na oknie usiadł barwny motyl.
Dziś dla Ciebie Mamo, płyną barwne chmurki,
A wiatr je układa w świąteczne laurki.
Dziś dla Ciebie Mamo, śpiewa ptak na klonie
I dla Ciebie kwiaty dziś pachną w wazonie.
Dzisiaj droga Mamo, masz twarz uśmiechniętą,
Niech przez rok cały, trwa to wielkie święto!

Naszym mamom , bez których nigdy byśmy nie istnieli, przesyłam najlepsze życzenia:
zdrowia, szczęścia i marzeń spełnienia!
weronisia000






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz